Melis54 Bugün doktora gittim doktorum böbreğinde bi genişleme var dedi ama bazen olabiliyor böyle hamilelerde dedi yinede önlem amaçlı tahlil yaptı sizce bi sorun teşkil eder mi ????
Mrv24 Takip edilmesi gerek cnm benim kızımda vardı hamileyken tek böbrekte doğumdan sonra götürdüğümüz de iki böbreği birden büyümüştü. Her ay takip edildi. Sonra geçti şükür, inşallah doğumdan önce geçer sizin de 🙏
civcivimm_ Melis54 benimde oldu 28 haftalikken sancılarım basladi bu yuzden bebekte dogum pozsiyonuna girdi hastanede 3 gun yattım serumlar ve bol su icmeyle duzeldi sende bol bol su iç
kubrayylmz Benim böbregim de de var bebek büyüdükçe baskı yapıp büyüyormuş ama sizin çok büyümemiş sanırsam ben geçen hafta hastanede yattum ne sancılar çektim doguruyorum zannettim serumlarla ilaçlarla biraz daha iyiyiyim üşütme kendini yoksa agrın çok olur
Melis54 kubrayylmz önemli olan soğuk almamak demi doktor çok önemli bişe görmedi ama yinede hani bi sorun teşkil eder mi diye insan evham yapılıyor
kubrayylmz Melis54 aynen bende bilmiyordm hiç dikkat etmezdinm çorap hiç giymezdim bayada bi temizlik yaptım üşüttüm megersem büyümüş hemde ikisi çok kötü bişey agrısı sizin allahtan o boyuta gelmemiş ama çogu hamilede oluyor bebek baskı yapıyor çünkü
Melis54 kubrayylmz biraz daha olsa içimi rahatlattınız çok teşekkür ederim daha dikkatli olucam bundan sonra 🥰
Melis54 civcivimm_ tamam o zmaan bol su da içeyim 🙈🙈 bende serum yedim ama vitamin ilk ağrı oldu hastaneye gittiğimde geçmişti sonra birdaha ağrı olmadı ama suyu sanırım az içiyorum o yüzden
Melis54 Nergsozdemr inşallah çıkmaz benim arkadaşımın bebeğinde de vardı geçti çok şükür kendiliğinden geçiyor bebeklerde içinizi ferah tutun🥰