Ftmal Merhaba arkadaşlar 17.haftada detaylı ultrasona gitmiştim orda resim verdiklerinde bebeğin beyni gözüküyordu bıngıldak kısmı çok açıktı bu normalmidir lütfen bilgi alabilirmiyim🙏
Yasemin301 Ftmal bebegin omurgasi bile gozukur ultrasonda beyni neden gozukmesin ki🤔 endise etmeyin doktor bisey demediyse bi sorun var demediyse 🤗
Ftmal Yasemin301 evet ama kafatası çok açık şekilde duruyordu ultrason resmin de sizin ultrasonda da öyle çıktıgı oldumu acaba o haftalarda
Yasemin301 Ftmal detaylida bakiyorlar beynine kadar o onun goruntusudur var tabiki tek tek cekmisti doktorum cikti olarak sadece yuzunu verdi digerleri cd nin icinde