Merhabalar 37+2 günlük hamileyim 2 3 haftadır vanijanım alt kısmı baldır denilen yer yatarken saga sola dödügmde çok acıyo bu sorunu yaşıyan varmı acaba normalmiş bilmiyorum doktorlar ilgilenmiyorlar çözüm bulamadım nasıl geçer taşıyan varsa geçtimi acaab