Cerenn48 Kizlar 12 hafta da yoğun kanamayla hastaneye yattım ama bebeğim düşmedi iğnelerle ilaçlarla bana tutundu enfeksiyonum da vardı ama şuan şükür geçti hepsi 19+2 yiz erken doğum olur diye çok korkuyorum ne yapmalıyım