Yasmink Doktorların en çok şaşırdığı nokta da suyumun normal olmasıydı. Sen söylemesen diyabet hastası olduğunu kesinlikle anlamazdım dediler. Bebeğim zamanında, kendi sancim gelerek, 3850 gr doğdu. Korkulduğu gibi iri bebek değildi. Aslında diyet onun en sağlıklı şekilde gelişimini destekledi. Gebeliğim boyunca 11 kilo aldım. Doğumla 6 kilosu gitti. Geri kalanını haftada 1 kilo şeklinde verdim. Şu an hamile kaldığım kilonun 4 kilo altındayım ve gece her uyanisimda baklava yiyorum😂