Uysal1628 Alttan muayene ne hanımlar? Beta 3 gün önce 349 du bugün 2305. Kese gözükmedi. Alttan muayene etmek istedi. Korktum kabul etmedim. Nedir acıtoyor mu?
Oykuaygun Uysal1628 doktor anlatmadı mı sana? Benim de alttan muayene anlattı önce nasıl yapacağını korkmamam gerektiğini falan söyledi. Hiç acımıyor
mlkkk Uysal1628 hayır bi zararı yok ama gerekte yok iki gün sonra gitseniz çok rahat karından gözükür. 3000üstünde karından ultrasonda gözükür
Miumiu Uysal1628 Canım benim de 6. Haftamda kalp atışını karından usg de duymadığı için vajinal usg ile bakmıştı. Hiç bir korkun olmasın asla acıtmıyor😇
Mavi87 Uysal1628 korkma canım jinekolojik muayene edilmeli zaten bu dönemde. Yapmalıydı niye çekindin.. benimde o şekilde görmüştü, 6.haftamdada kalp atışını o şekilde gördü. Sonraki muayeneler o şekilde olmadı göbekten baktı
Yooop Uysal1628 Acımıyor canım ben almanyada yaşıyorum burda hep alttan muayene ediliyor Bi sorun da olmuyor merak etme ağrısı da olmuyor
Hatice9620 Kız ben 3 senedir tedavi görüyorum belki 100 kere alttan muayene etmiştir 😁😁 hiç acımıyor ki kendini kasma yeter doktora bana artık demeden gidip yatıyodum çatala