Benim de olmuştu. Hamilelikten önce yaptığım testlerle sizin haftalarınızda yaptırdığım kan testi arasında uçurum vardı. Demirim çok düşmüştü. Aynı zamanda kan hacmi vücutta artmaya başlıyor. Bu da çarpıntı yaptı bende. Zaten 3. Ayda Demir ilacı başladık ve haftasına sıkıntım geçti. Yolda yürürken bile gözlerim kararıyor bayılacak gibi oluyordum otura kalka işte çalışıyordum zor bir süreçti. Ama panik yapmayın olağan şeyler bunlar.