Reyyhan normal doğurmadım ama doğuran çok kişi var yakınlarımdan..hiç benlik iş değil o sancılar kesiler cartlar curtlar🙈 şeyimden kesik yiceğime kasığımdan yerim sancı da çekmem oh mis kafasındaydım 😅çok şükür nasip oldu ilk doğumum sezaryendi tam uyutularak.. ikinci gün ayaktaydım ..bunda da sezaryen olcam, doktorum daha çabuk atlatcan kesik aynı yerden olacağı için dedi..sende bi yaz bakalım doğumdan sonra ikisini de tadacak biri olarak🌿sağlıkla gelsin inşallah kuzun