Nurbalam Kızlar aranızda için var mı kokusu burnuma burnuma geliyor ve canım acayip çekiyor ama biliyorum içsem vicdanım hiç rahat etmeyecek . Çünkü 14 haftadır kahve içmiyorum .
Elifkyhn1993 Nurbalam nie😃 bn hergun iviyorum. Abartmadiktan sonra nolcakki cay kahve tuketimini azaltin diyo doktor icmeyin demiyoki. Yani 1bardak cay bi tane turk kahvesi mesela gunde. Yada ogun nescafe ictn bska hcbsy icme gbi gbi
Narinko Nurbalam doktorum yasaklamadı ama her şeyden az az yiyeceksin. Çay kahve içindeki kafein nedeniyle zararlı azalt dedi. Sadece paketli ürünler cips falan kesinlikle yasak, çiğ et yeme iyi pişir falan dedi. Kendiniz kasmayın az ve öz tüketin
Nurbalam Elifkyhn1993 ben o Türk kahvesi yerine çay içiyorum açık çay 3 bardak kadar gün içerisinde toplamda bazen 4 te oluyor çay . Ama şekerden dolayı düşündüm çok şekerli ya amq dediğin gibi 1 kez den bir şey olmaz herhalde 🤩
Elifkyhn1993 Nurbalam yok yok olmaz cayida yinede 4lemeyin kansizlik yapar cok acik icin 2 3tane kahve icmysaniz uygundur😊
ssuleeyuce Nurbalam caniniz istediyse icin bi seferden nolcak ki. Mesela gunde bir fincan kahve hakkimiz oluyo genelde hamilelikte siz onu caninizinnistedigi kahve icin kullanin. Ama tansiyon vs gibi sorununuz carsa doktorunuza sorun muhakkkak
maviscik77 Nurbalam ben de içiyorum canım isteyince bir iki cips de alıyorum abartmadığımız sürece bir sorun olacağını sanmıyorum
Miskokulum35 Doktor yasaklamadı 1 fincan içiyorum arada. Zaten kahve türü şeylere çok düşkün değilim iyi oldu Bi yandan ☺️
NefesDeniz Nurbalam İçebilirsiniz neden içmiyorsunuz ki hergün bir bardak kahveden hiçbişi olmaz. Yani en azından benim doktorum kahve konusunda bir yasak getirmedi diyim :) Hergün içmiyorum ben ama haftada 2-3 sütlü espresso içiyorum. Hatta doktorum bana beslenme listesi oluştururken sütü sade içemiyorsan içine 1 çay kaşığı kahve karıştırıp içebilirsin dedi :)
bltern1 Nurbalam içince ne oluyorki ben çook içtim çok severim çok şükür bebeğimde bende gayet iyiyiz
Sedanindenizi Nurbalam Benim.dr gunde 1 turk kahvesi ya da sütlu filtre kahve tuketebilirsiniz ama nescafe kesinlikle icmeyin demisti. Nescafe sevmedigim icin nedenini sormadim ama sutlu turk kahvesi icseniz isteginizi kesmez mi acaba? Gerci tek seferden birsey olmaz ama yinede doktorun soyledigi bu sekildeydi😉
Mavi87 Sedanindenizi işlemden geçiyorya canım granül kahve önerilmiyor bende hakkımı türk kahvesinden kullanıyorum
Mavi87 Nurbalam günde 200mg kafein hakkınız var. Kahve çikolata kakao çay bunların hesabını yapmak gerek tabi toplamda 200mg olmalı. günde 1 türk kahvesi veya dediğiniz gibi nescafe içilebilir. Ben 2, 3 günde bir içiyorum ama hergünde içilse birşey olmaz
Sedanindenizi Mavi87 Mantikli ben pek arkasini aramamistim😊 Turk kahvesinide nadir iciyorum ben pek kahveci degilim. 😊
endobeybi Nurbalam kahve içebilirsiniz günde 1 bardak sakıncası yok ki, ben her gün filtre kahve içiyorum. Nescafe gibi granül kahveleri tercih etmeseniz daha iyi tabi
yesilkahve Düne kadar dört aydır hiçbir şekilde kahve içmemiştim ama dün markette görünce öyle canım çekti ki fındık aromalı nescafe aldım içtim de. Bir seferden bir şey olacağını zannetmiyorum millet her gün içiyor