Umutduru Kızlar merhaba.Cumartesi ovulasyon testine başladım.Pazar yapmaya fırsatım olmsdı.Bugün yaptım 1 saat öncesinde içmeyi kestim.Ama çizgi falan çıkmadı.Sizce niyr böyle oldu.. https://imgyukle.com/i/HiCcFc
derindemir Umutduru saat olarak öğleden sonrayı tercih edin.bende sabahları yapınca çooook açık tenk çıkıyordu.öğleden sonra 3 gibi yapıyorum şimdi