Unzile35 Kızlar merhaba. İnstagram da gultengokkus var gebe eğitimleri veriyor Afyon da takip edenleriniz vardır. Dün tekrar gebe okulu eğitimlerini canlı olarak vereceğini duyurdu eğer içinizde normal Doğum düşünen ağrısız nasıl sancı çekilir çekinceleri olan ve gebe okuluna gidemeyenler varsa sayfasını takip ederek eğitimleri takip edebilirsiniz. Eğitimler başladıktan sonra sayfasını kapalıya alacağını duyurdu. Bende sabırsızlıkla bekliyorum. Umarım tüm gebişlerimize faydalı olur ☺
Almilanur Unzile35 biran önce sayıya ulaşırda başlar inşallah bende bayadır onu bekliyorum 1.5 ayın kaldı 😀
Deletedmom71 Unzile35 şimdi ben de takibe aldım da garip geldi daha kadın yazı yazmayı bilmiyor sanki. Sürekli yanlış falan yazmış. Emin miyiz güvenilir mi yani?
Skdag Yararlı paylaşımınız için öncelikle çok tsk ederim.Ben de takibe aldım.Olur da eğitim başladığında bir şekilde kaçırırsam rica etsem haber verebilir misiniz 🤗?Şimdiden hepimize kolay,bir nefeste,acısız,ağrısız doğumlar 😍
Unzile35 Almilanur inş Canım senin az kalmış bayağı ben daha yarılamadım süreci ama normal doğum a beni çok inandırdı bu sayfa Doğum yapanların hikayesini gördükçe neden olmasın diyor insan inşallah bir an önce başlar. Destek bekleyen tüm annelere ulaşır inşallah duyuru onlar da yararlanır.
Unzile35 Deletedmom71 evet eminiz merak etmeyin ☺ En çok ağrısız Doğum yaptıran hastane olarak haberlere falan çıktılar sayfada olacak resimlerde gazete haberi tabi tercih ve karar sizin
Unzile35 Leylayunus devlet hastanesinde ebe kendisi doktor değil gebe okulundan Bilgi alabilirsiniz yanlış hatırlamıyorsam eğitimler salı perşembe cuma diye yazmıştı sayfasında ben Uşak’ta oturuyorum internetten takip ediyorum kendisini
Unzile35 BurcuSiratas verilen eğitimler Afyon devlet hastanesinin gebe okulu eğitimleri karar sizin bende bu forumda öğrendim bu sayfayı bir kaç eğitimi izledim tekrar başlayacağını öğrenince de benim gibi ihtiyacı olan gebeler faydalansın diye düşündüm zorlama Yok karar sizin ☺
BurcuSiratas Unzile35 teşekkürler öneri için zaten ben de takip ettim ama arkadaşın dediği gibi profilin de bile yazım yanlışı var insana bi şüphe giriyor. Yoksa eğitim görmeden yorum yapamam zaten 😉