dugmeninannesiii Kısmetse 22 mayıs gibi doğum olacak. İsimli hastane çıkışında 10 almaya gerek var mı? Yoksa tulum şapka eldiven battaniye yastık yeterlimi kızlar ?
Beyzan dugmeninannesiii bu size kalmış zaten isimli hastane çıkışı ebeye verilmiyor hemen giyilmiyor sadece fotoğraf için isimli çıkışlar o nedenle 5 li set artı yastik yeterli olur bence. Ha bana kalsa hiç birine gerek yok ama madem alınıyor ufak set almak daha mantıklı
ozgeya dugmeninannesiii Yeterli. Fotoğraf çekiminde giydireceksiniz sonuçta o yüzden fazlalığa gerek yok. Ben isimli yaptırmadım, sevmiyorum. Kendi beğendiğim bir takım almıştım 5’li. Onun dışında da çekimde yastık ve battaniye kullandık
A_S_K dugmeninannesiii 5li yeter 10luda çok gereksiz şeyler var. Aslında isimli de gerek yok. Çok para daha fazla eksiğini alabilirsiniz. Yine de tercih size kalmış. ☺️
NefesDeniz Beyzan Ben veriliyor diye biliyorum. Arkadaşlarımın öyle olmuştu ama verilmiyor mu? Hemşireler bebeği temizleyip verdiğimiz kıyafetleri giydiriyorlar diye biliyorum.
Beyzan dugmeninannesiii çünkü doğumdan sonra pis olabiliyor hemen. Anneler genelde odaya gelip ilk emzirme ve alt değişimi sonrası temiz temiz giydiriyor.
edaelifokmn Beyzan bebiş hemen doğduğunda giydirmek için hemşirelere ne veriliyor acaba badi, tulum, şapka, eldiven yeterli oluyormu ameliyathanede hemen giydirdikleri kıyafet pisleniyor kanlı falan oluyormu acaba
Beyzan NefesDeniz verilmiyor derken yasak anlamında demedim😂 tercih meselesi çünkü zaten hemen fotoğraf çekecek enerjiyi bulamıyor insan kendinde o nedenle anne de kendi elini yüzünü toparlayip fotoğraf çekilecek hale gelince giydirmek daha mantıklı. Bazı bebekler ilk gece baya üstünü kirletiyor. Ama direk veren anneler de var hastaneden taburcu olmaya yakın giydiren de var
NefesDeniz Beyzan 😂😂 ayyyy öyle gibi yazmışım dimi sanki yasak dediniz gibimi anlaşıldım :)) Evet hemen kirlenmesin doğru diyorsunuz aslında ilk olarak hemşirelere beyaz tulum filan verilebilir sonra hastane çıkışları giydirilir..benim doğumum kısmetse sezaryen olacak 2 gece yatıcam ertesi gün giydirmek mantıklı☺️
NefesDeniz dugmeninannesiii Çoğu yerde 3lü takımlarda var tulum şapka eldiven gibi..battaniye ben zaten aldım yeterince birde hastane çıkışı için almak istemedim açıkcası ve içine giydirmelik zıbınlardan da aldım..ikiz bebeklerimiz bizim sadece onlara isimli gökkuşağı temalı tulumlar yaptırıyorum 3lü set olarak..
Beyzan NefesDeniz ebeye 10 li set verilmesi en doğrusu oluyor o setin battaniyesine de sarıp veriyorlar bebeği ☺️ benim de ilki Sezaryendi 1 gece kaldım ben ama tabi değişiyor hastaneden hastaneye
Glysrcn dugmeninannesiii ben tulum şapka eldiven sipariş ettim sadece neticede fotograf için bu.yastığa zaten gerek duymadım.ondan sonra da saklıcam direk
Beyziikoo dugmeninannesiii Benim 10lu ve 5li hastane çıkışım var o yüzden tulum eldiven şapka setinden yaptırmak istiyorum inşaAllah 🤗 Ama asla beğenemiyorum ya 😢😢
Ezgitpc dugmeninannesiii ben kızımda ilk doğduğun da giydirmiştim 10 lu almıştım ve çok kulanmıştık başka hastane çıkışı almamıştım şimdi oğlumda da öyle yapıcam hem hastane çıkışı olarak hemde resim çekimi için kullanabiliyorsun alt üstünü doğduğunda tulumunu resim çekiminde giydirmiştim 🥰
Nuray23 dugmeninannesiii ben isimli olani yanimdayken giydircem allahim nasip ederse fotograf filan cekmek icin. Oda sadece tulum sapka eldivenden olusuyor 🤗🤗