Ahh anneler nolur yardımcı olun, (31 haftalığım ilk gebeliğim) vajinamda acayip yanmalar oluyor ve çok fena tatlı kaşıntılar oluyor normal mi bu? Ben artık utanıyorum her yerde elim vajinamda. Bu yanma hissi çok kötü yaa ağlayasım geliyor resmen. Sizlerde oldu mu? Olduysa nasıl geçti? Nolur yardımcı olun 🥺