KayBus Ahh bu sabah uyandım üstümü giyiyorum ayna karnımı gördüm bir de baktım da 1 çizgi kırmızı bir çatlak bana sırıtıyor 🥸 bu demek oluyor ki doğurana kadar harita gibi olcam vazelin ve bebe yağ kullanıyorum ama etki etmiyor demekki
Basakgul KayBus ben 13 itibariyle bir iki tane gördüm 😁 bioil kullanıyorum bebeyaği ile dönüşümlü olarak çok memnunum.80 TL civarı
Minigim16- KayBus ben de lierac kullanıyorum 23 haftalığım dün bi baktım belimin alt kısmında minik pembe çatlaklar 🤦🏻♀️
haziranin25i KayBus 12. Haftamda incia ile başladım sonra dermaderm ve bio oil ile devam ettim Doğumuma 5 gün geldi 1 gram çatlamadı ne göğüs ucum ne göbeğim 💜 ve tabikide bol su içtim 🤗
Deryaercin Ben 30 haftaligim gobegimin iki tarindada catlak var olacaksa ne kullanirsaniz kullanin catliyor ve benim erken basladi catlamaya sanırım ic Karnim cok dar