Melisa_eker bende 13 haftalığım gündüz çok şişkinlik yok ama aman Allahım akşam yemeğinden sonra sanki 6 aylıkmışım gibi karnım şişiyor çok rahatsız ediyor beni doktora sordum normal dedi, bende dua ediyorum bir an önce geçsin diye akşam yemeklerinde çok fazlada yememeye çalışıyorum ama yok çorba bile içsem şişiyorum çok zor bişey😔