asslihan Merhaba kızlar özel sektör de çalısyorummda doğum parasını maaşıma göremi alıyorum yoksa herkes ile aynı ücret askari ücrete göre mi bilen varmı ???
Derinmaviozkn asslihan brüt ücret üzerinden alıyorsunuz son üç ay ödenen olması lazom ama pandemi dolayısı ile süreç nasıl işler bilmiyorum kçö ye geçişlerden dolayı
Zafsim0801 Peki Doğumdan önce bisey alıyormuyuzzz ? Ben diyelim şubatın 23 ünde rapor vericem başka daha ne zaman güdüp hastaneye rapor almam gerekecek Nisan basi kısmetseee doğum