Alaaa benim doktorum kalpte parlaklık ve beyinde kist görmüştü, o da beni perinatolojiye yönlendirdi. Olabilir yani, 2li test benim de iyi çıkmıştı. Bu bulgular 28.haftadan sonra kaybolabiliyormuş, kaybolmasa bile tek başına sıkıntı yaratmıyormuş. İçinizi ferah tutun bu haftalarda çok çıkıyor böyle şeyler, tecrübeyle sabit 🥲