Basak26 ama bişi söyleyim mi özel de olsa devlet de olsa insan insan olmalı geçenlerde Bakırköy devlete gittim kadın doguma perintolejiyr randevu açmak için aynı anda 2.3 hasta alıyor doktor içeri deftere havlu kagıt var ya o seriliydi bi hasta kalktı dedim değiştirdiniz mi havluyu asistan evet değiştirdim dedi doktor ordan bağırıyor ne bekliyorsun yatsana diye dedim sordum kagıt değiştimi diye yani gayet vahşice yaklaştı adam insan gibi bakmadı asistan ilgilendi aynı anda bir sürü hasta aldı