Kadın doğum doktoru Şeyma Doğan’a giden var mı ? Ne saçma biri ne ilgileniyor ne bakıyor acile gittim kanamam var diye onun yüzünden bebeğimi kaybediyordum kanamam var diyorum ne ilaç ne serum düşük yapıyorsundur eve git dedi şükür gebeliğim devam ediyor zorla serum yaktırdık müdürü çağırdık aranızda memnun olan varmı ?