Umrankrkt Yenigelin234 canim kasik batmasin normal bebegin yerlesme dinemi oldugu icindir benim 3 ay boyunca hatta hala arada sol kasikta batma devam ediyor usg hocaya soyledim rahmin gerilmesi ile ilgiliymis hala cinsiyet ogrenemedik 19+2 olduk