Dlrcem Kızlar 19+2 deyim ama bikaç gündür bel ağrılarım var. Çalışıyorum işim masa başı oturmaktan oluyo olabilir mi? Benim gibi böyle ağrı yaşayan var mı bu kdr erken haftalarda
Betus93 Dlrcem sen kendine mi erken diyosun 😏 ben haftalardir ölecem bel agrisindan. Ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum. Evimin aksam bulasigini dahi yikayamaz hale geldim😒😥18+4 uz
Elfbykl Dlrcem süt ürünleri tuketin bende öyle atlattım 18 haftada başladı ağlıyordum ağrıdan şimdi 28 haftaligim Allaha şükür devam etmedi
Deletedmom15257 Dlrcem bende see aynıyım benimde çok agriyo cnm yarim saat sabır kalamıyorum uzanınca agriyo ayakta agriyo oturunca agriyo 😤
Dlrcem Elfbykl yaaa Ben ayran peynir tüketiyorum ama süt ve yoğurt nerdeyse hiç tüketmiyorum Bi deneyim bari Teşekkür ederim
Deletedmom15257 Dlrcem valla cnm saga yatınca sola yatınca bel ağrısı oluyor anlamadım neden sabit kalmamak lazimmis
Dlrcem Deletedmom15257 peki sık sık olmasada arada bi rahim de yada genital bölgenizde de ağrı gibi bişeler hissettiğiniz oluyor mu? Benim gün içinde yada bi kç günde bir böyle bir ağrıda oluyor. Artık cidden korkuyorum
Dlrcem Deletedmom15257 aynı benimkide böyle vallahi. Arada bi birden alttan iğne batıyo gibi oluyo kısa süreli. Siz kaçıncı haftadasınız
SevalAkgz Doktoruna söyle magnezyüm takviyesi yapar magnezyuö eksikliğinden oluyor benm vardı şimdi iyiyim Allaha şükür 27 haftadayım
Dlrcem SevalAkgz ayy çok şükür ben sadece bende diye korkup geriliyodum. Doktoruma bi söledim kendince bişeler yaptı yok rahim ağzı kısalığı ölçtü 33 falan kısa gibi biraz dedi ben zaten paniğim doktor iyce panikletti. Şikayetlerimde pek ilgilenmedi sağolsun 😂
Deletedmom15257 Dlrcem aynıyım cnm 19+2 aynen arada oluyo zaten özellikle bebek toplandığında fark ettim o ağrıyla birlikte adet ağrısı oluyo bebek düzelince onlarda geciyo
Dlrcem Deletedmom15257 aaaa bi dikkat ediyim bakıyım belki benmkide öyle bişeydir yaa. Korkudan hiç aklıma bile gelmedi bebeğin toplanıyo oluşu