Nurhayat92 Ben geçen ay yaşadım canım doktor korunma dedi bu ay tekrar denedik bakalım daha günü var bekliyorum
Nurhayat92 Adet düzeni bozulduğu için femara kullandım yumurtlama takibi yapıldı ve çatlatma iğnesi oldum bekliyorum doktora gitmeni tavsiye ederim canım
Seztu Nurhayat92 gittim canım bugun betama baktı 0 cıktı herhangi sorun yok dedi gecen gittigimdede ben gebe kalmak isityorum dedigimde folik asit tavsiye etti onun haricinde birşey demedi
Nurhayat92 Seztu anormal durum yok demekki o zaman korunmana gerek yok yumurtlama takibi yapılmadıysa ovulasyon testiyle yumurtlamanı takip et canım