ErdemSeyhanTepedelenli Kızlar 4+3 haftalık hamileyim beyaz lekelenmeler oluyordu ama bugün hafif sulu kanlı geldi bilen varmı neden oluyor telaşlanılacak bi durum mu bilgisi olan lütfen yazar mı ?
Meltem ErdemSeyhanTepedelenli canım benımde senın gıbıyken oldu progestan verdi doktor bı de ıgne vurdular hemen.İhmal etme gıt doktora en başta oluyo bu herkeste dinlen hep uzan yorma ılk üç ay kendini
gamzen346 ErdemSeyhanTepedelenli Bende 9 haftalık hamileyim kanamam oldu hemen doktora gittim bebek de bir sıkıntı yokmuş 3 ayın dolana kadar bol bol dinlenmemiz gerekiyormuş ben o gün çok yorulmamıştım ama biz anlamıyormuşuz dikkat et canım kendine bol bol dinlen geçiyor .
Livakerem ErdemSeyhanTepedelenli tatlim son adet tarihin nedir. Bende 4+1 im. Senin gibi tetikteyim. Her tuvalette bakiyorum leke varmi diye
ErdemSeyhanTepedelenli Meltem bugün biraz yoruldum ondan mı oldu diye düşünmüştüm internetten biraz araştırdım bu aylarda normal olduğunu yazıyordu😓
AysegulKeskin ErdemSeyhanTepedelenli doktor düşük riski olabilir dedi yada yerleşme kanaması da olabilr dedi yurt dışında kaldığım için saolsunlar burdaki doktorlar bişey yapmazlar 😔
ErdemSeyhanTepedelenli AysegulKeskin bende kanama gelmedi ama pembemsi lekelenme geldi idrardan sonra oluyor 🙈🙈🙈
uras ErdemSeyhanTepedelenli çok dikkat edin leke gelmesi hamilelikte riskli bu dönemde mümkün olduğunca kendinizi yoracak işlerden kaçının
ErdemSeyhanTepedelenli uras teşekkür ederim dün biraz yordum kendimi bilere oldu sonrasında olmadı öyle bişey inşallah olmaz bidaha🙏🏼 Kendimi yormamaya çalışıyorum ama ne yaparsam yapıyım sanki hemen yoruluyormuş gibi hissediyorum kendimi 🙈😂😂
ErdemSeyhanTepedelenli gamzen346 sağlıkla sıhhatle inşallah bebişlerimizi kucağımıza alırız☺😍 bi kaç gündür yatıyorum hep bi yemek yapmak için kalkıyorum 😀