24.haftamdayım bugun troid hastası olduğum için dr gittim her ay düzenli kan veririm bu sefer bırcok şey isteyelim dedi şimdi sonuçların yarısı cıkmıs ve hdl ldl tirgerisit hepsi yüksek cıkmıs nette hiç güzel şeyler okumadım başına gelen varmı bu durum😢😞 moralim çok bozuk yarın bakacak doktor hemen akabinde kendı kadın doğum doktorumada gidecegım ama endişelendim