Aylayla Azönce dr dan geldim bebeğim 32 den beri doğum pozisyonundaydı bugün 36+3 olduk nstye girdim sancılarım çıktı ve sezeryan olmama rağmen dr alttan muayne etmek zorunda kaldı bebeğin kafa kanala girmiş 2 cm açılma car rahim yumuşamış ve normal doğum gibi süreç ilerliyor dedi dr çarşamba yeniden görüyim dedi ama ger ihtimale karşı biz.bugünden covid testi verdik cuma yatış içinde işlemleri yaptırdık anestezi dr ile görüştük hepinizden dua bekliyorum bebeğim küvöze girmeden sağ sağlim kucağımıza alalım inşallj rabbim hepinize hayırlı doğumlar nasip etsin benek şuan 2900 üçüncü bebeğim ama küvez olayı beni geriyor
Ortmenanne16 Aylayla kıyamam adaşlar benim bebeğimle bizde Areni bekliyoruz 37. Haftanın icindesin tatlım korkma bence doğsa dahi ben sanmam ki kuveze girsin maşallah size 💐💐💐
Bsmlh Aylayla ay Sezeryan ken normalmi geliyor ya😍 saglıkla kavuşun inşallah hiç küveze girmeden mis gibi kokusuyla her zorluğu unutun🤲 İnşallah
nida50 Aylayla biiznillah girmez kuvöze. Cuma gelince miadında bir bebek olacak annesi, hiç stres yapmayın. Rabbim çok güzel günler göstersin evladınıza. Sağlıkla annesinin kucağına gelsin, annesinin kucağında beraberce çıksın hastaneden inşâllah 🤲🏻
3prensesannesiii Aylayla hiç canını sıkma benim 2. Bebeğim 34. Hafta bitti suyum geldi Doğum yaptım küveze felan da girmedi seninki de girmez merak etme 2.500 kg benim bebeğim
Aylayla Ortmenanne16 ayyy ağzından bal damlıyor inşallah cumaya kadar dursun diye dua ediyorum artık daha önce oğlumda kaldı küvözde ondan sanırım bu endişem
Aylayla Bsmlh inşallah amin çok sağolun ben ikinci bebeğimi sezeryan yapmıştım oyüzden buda sezeryan olucak diye beklerken normal gelicem die inatlaşıyor