Sermec27 Hafizerabia43 ilk oğlumu 4+3 te ikinci oğlumu 4+4 te gördüm yani değer 3000 üstü olunca gözüküyor genelde 🥰
Hafizerabia43 Sermec27 insallah benimde betM artmis olur oo kadar doktara hic gitmedim 4 haftaligim 1 hafta gecsin diyorum.belli olur berki o zamana kadar
BurcuLice Hafizerabia43 sağlıkla gelsin inş doktora gittiğimde 4+5 yada 6 günlüktü tam hatırlamıyorum ama 5 diyelim ona biz 😅
Sermec27 Hafizerabia43 benim de 2 kaybım var oğlumu kaybettim 11 ay önce rabbim bu evlatlarımıza ömür versin inşallah 🤲