Ebruaraf Kızlar Doğuma 4 gün kaldı sezeryan olucam nasipse sorum şu şimdi saçımı boyatsam bebeğe bir zararı olur mu sezeryandan sonra kolay kolay da gidemem kuaföre 🥺😞🥺
44Queen Ebruaraf benim doktorum kesinlikle istemedi boyatmamı ne bitkisel ne kimyasal en bitkiseli bile doğal değil ayrıca kokusu var ve o kokuyu içinize çekmiş olacaksınız zaten pandemi dönemi misafiriniz gelmez herhalde bence boyatmayın
Emel38 Ebruaraf dip boyası yasak , röfle serbest..ama ikisinide yaptırmayın derim.riske atmayın bebeği..benimki bembeyaz oldu doğumdan sonra 6 aya kadar boyatmayacagin
Masalmom Ebruaraf Sezeryan da olsanız dünyanın sonu değil canım en fazla 2 güne toparlanırsın sonrası senin tercihin tabi
Y123ag- Canım 15 haftalığım doktorum boyatmamda bir sakınca görmedi. Yeni nesil tıpta 10 haftadan sonra yapmak serbest diye araştırmada yapmıştım
Y123ag- Ebruaraf aktarlarda uygun fiyatla bitkisel boyalar var öyle yapın Allah’ın izniyle hiç bişey olmaz içiniz rahat olsun
Dbe24 Diplerine fazla kimyasal gelmemesine dikkat edin yeter bitkisel boyalar var onlardan yaptırabilirsiniz kuaförlere mutlaka söyleyin ama bilgileri olsun ona göre ayarlarlar
Ebruaraf Korktum kızlar boyatmayayım çocuktan değerli değil sonuçta yaza boyatırım hem havalar değişir hem benim için değişiklik olur teşekkür ederim düşünceleriniz için 🥰🥰😘