anni-8 34+2yim ama karnımı dışardan gözlemlediğim de döndüğünü ya da yer değiştirdigini görüyorum, sert tekme yok bu normal mi?
Nida_Y anni-8 bende 35i bitirmek üzereyim. Bebeklerin içeride artık tekme atacak kadar geniş yerleri kalmadı o yüzden genelde dönerken ki manevraları hissediyoruz bir boşluk bulurlarsa tekme atıyorlar. Doktorum her kontrolde bir sonraki aşamayı söylediği için biliyordum böyle olacağınız merak etmeyin yani normal
Burcum17 anni-8 ben de 34+3 haftalık gebeyim😊 Tekme arada sırada atıyor artık, arkadaşın dediği gibi yerleri daraldı😊dönüyorsa ve bunu hissediyorsanız zaten sıkıntı yok. Benimki çok gerdiriyor sanırım kendini yanlarıma kadar acıtıyor akşamları özellikle😊
Nida_Y anni-8 benimde ilk bebeğim 🥰 ama doktorum sağolsun bir sonraki kontrole kadar şunlar şunlar olacak diyor medyum misali 😂 en son 33 de gittim 34-35 de tekmeler azalacak dönme hareketlerini hissedeceksin ama yine de hareket hissetmezsen haberim olsun dedi çok şükür benimki hiç durmuyor
anni-8 Burcum17 benimkide öyle geriniyor, geziniyor ama sert hareketleri hiç yok nerdeyse hissediyorum gezindigini ama yine de tedirginim😊😊
Nida_Y anni-8 biz 30. Haftadan sonra 2 haftada bir di bundan sonra haftada bire düştü hiç panik yapmayın Allahın izniyle bişey olmaz 🥰