Dml89 Haftaya girdim kalp atışınıda dinledim fakat öğrendiğimden bugüne kadar ne mide bulantısı ne uyku modu hiçbir belirti yaşamıyorum. Böyle hamilelik geçirenler varmı?
Mervekaynak Dml89 benim belirtiler 7.gaftadan sonra başlamıştı vücut henüz hamile olduğunu anlamıyor bundan sonra yavaş yavaş belli eder belirtiler ama 14 15.haftadan sonra geçiyor zor süreç ama geçiyor
Brs34 Dml89 benimde sadece koku hassasiyetim oldu. Bir kere ilaçtan dolayı çok kötü olmuştum. Yani bazı hamilelerde o bile olmuyor hemen endişe etmemelisin. Gerçi sana diyorum ama göğüs hassasiyetimi kaybettiğim için doktora gitmiştim çok şükür bir şey yoktu
Ly020818 Dml89 aman bacım Allah’a şükür et olmasın boşver 28 haftalığım halâ kusuyorum ve galiba doğuma kadar da bu böyle olacak boşver masaya tiklat bulanmasın 😂😂
Dml89 MerveBostann ilk hamileliğimde böleydi ve kalbi durmuştu. Şimdi bi belirti olmayınca çok korkuyorum. Sendede hiç olmafı yani dimi
Zeycannn Dml89 korkmayın lütfen her gebelik özeldir gördüğüm kadarıyla ben şuan 21 haftalık hamileyim bir kez olsun ne bulantı ne de kusma olmadı sadece biraz uykum geliyordu ilk zamanlar şuan o da yok 🌺
MerveBostann Dml89 kacinci haftada durdu kalbi? Canim herkesin midesi bulanmiyor benim tanidiklarim var bir suru bulanmayan. Biz 14 haftaligiz cok sukur saglikli bebek. Istah acik benim ara sira agrilar oluyor
yesilkahve Canım şükret valla bulantı kadar zor bir şey yok madem bulantın yok hamileliğin tadını çıkar, herkesin hamileliği farklı bir değil ki. İnşallah bulantın olmadan geçirirsin hamileliğini 😇
Busclk Dml89 15. Haftadayım bir kere midem bulanmadı hatta herhangi bir yemekten tiksinmedim bile. Bazen hamile olduğumu unutuyorum🤪 mide bulantısından yataktan çıkamayanlar var şanslıyız aslında.
Elzeminval Ben de 12 haftalığım elhamdülillah bende de ne bulantı ne kusma ne halsizlik maşaallah diyelim 😃 cinsiyet ile alakalı mı acaba ya
sedasenturk Dml89 benim hamilelik boyunca olmadı bulantım sadece ilk aylar uyku modum vardı oda birkaç hafta sonra geçti , korkma canım herkeste aynı etkiyi yaratmıyor hamilelik
momteacher Dml89 yaaaa şakamısın ne güzel işte kız😀 yaşama işte çok beter bişe, maşallah böle geçirirsin inşallah🙏🏻 Bulantısız çok rahat geçiren arkadaşlarım var, korkulacak bişe değil ama olmaması çok daha iyidir
Sibelrx Dml89 ilkse benimde oyle uyku yok migde bulantisida yok 2 ci migde bulantisi yok uyku var oda havalar soguk diye olabilir belki 🙂
purpleviolet Benimde hiç midem bulanmadan 37.haftama geldim. Ama diş ağrısı, migren ve sırt ağrısından çok çektim ilaçsız geçirmek çok oldu 🤦🏻♀️ Herkesin hamileliği ve belirtileri farklı oluyor. 😔
Denizzz88 Dml89 benimde hiç ne mide bulantısı ne bişey olmadı hatta 25 haftayım şuan aşermem falan bile yok yani eşim diyor ne biçim hamilesin sen insanın canı bisey çeker falan 😂
Mybabyizmir Dml89 benim hamileliğim boyunca hiç midem bulanmadi :) 35.haftadayim. Dua et böyle devam etsin öbür türlü çok zorlanirsin :)