idrarda çıkan hormon önce kana yansır. idrara yansımıs bir hamilelik varsa kana çoktan yansımıştır öncesinde. doktora test pozitif demenize rağmen kan testi yapmaması acayip enteresan. bence doktoru değiştirin, bi kac gün sonra kan testi yaptırın. henüz cok yeni kese olusmamıs olabilir