Sevdae hayır ben tansiyon ilacı kullanmadım benim tamsiyon 30 haftadan sonra yükselmeye başladı hep diyet halindeydim zaten dikat ede ede 37 haftaya gelmiştik artık doğsada sıkıntı olmayacağını idrarda protein bakalım duruma göre gebeliğe devam edip etmiceğimizi kararlaştıralım dedi benim tansiyon 35 36 haftalarda düşmemeye başladı onun öncesinde tansiyonum yükselsede geri düşüyordu