Sevdae bebeği etkilemiyor bu hap çok hafif bir hap bak ben tansiyondan 36 haftalık doğurdum şükür kuveze girmedi 28 haftamda geliyordu aslında Allah’a şükür bebek bekledi bir skeilde 36 ya kadar tansiyon hapları sayesinde o hapları iç gebelik zehirlenmesi oluşur sonra bende 34. Haftada oluştu iki hafta. Dayanabildim sonra doğurdum acil sezeryanla sonra hapı bıraktrdi kadın doğumcum dördüncü gün tansiyon 17 10 a fırladı beynim uyusuyordu ağrıdan hemen alfamete basladim gene korkuyorum benimle kaldı diye bu lanet şey dün çocuk doktoruna sordum süte bile gecmiyormus bu hap gönül rahatlığıyla kullan ben günde 6 tane içiyordum hamileyken bir şey olmadı aksine gebelik zehirlenmesi erken olusmadi. İnan tansiyon hamileykende hamilelik sonlandıgundada berbat bişi çocuğa bakamıyorum tansiyonum firlayinca mecbur uzanıyorum soluma hemen vicdan azabı çekiyorum bebeğime yetemiyorum diye Allah kimsenin başına vermesin