Bilge44 Ben kahvaltı arasında içip yemeğe devam ediyorum. Kan ilacı değil ki sütle alınmasın diyelim. Zaten peynirle filan da almış oluyoruz kahvaltıda o da süt ürünü neticede👍🏻 Yeterki düzenli için önemli olan bu🥰