Nazli8 Kızlar cinsiyetimizi hala göremedi doktorumuz. Önceden erkeğe benzetiyordu ama erken diye net demedi. Şimdi de bacaklarının üstüne oturdu asla göstermiyor.Artık çok merak ediyorum. Tahmin edebilen varsa Nolur cevap yazsın🥺🙏🏽❤️ Hem eski hem yeni resimleri yükledim nolur hepsine bakın😁 https://imgyukle.com/i/HhKxzM https://imgyukle.com/i/HhKTun https://imgyukle.com/i/HhKuay https://imgyukle.com/i/HhK5fh https://imgyukle.com/i/HhKQnv https://imgyukle.com/i/HhKyW6 https://imgyukle.com/i/HhKSPp
BTSG04 Nazli8 doktorun göremediğini ultrason resminden kimse göremez en iyi bilgiyi doktor veriyor zaten. Bende 20. Haftamda öğrendim sabredin yeterki sağlıklı olsunlar
Biresinti Nazli8 bende ayenn goremedik 2 defa gittim ikisindede göremedik arkasini donmuştuu https://imgyukle.com/i/HhbCr6 https://imgyukle.com/i/HiSyHP bi bakarmısınız alttakinde bacakları görünüyo tahim edermisiniz?? Icimden erkek geciyo ama tahimler hep kız 💙💖🧚♀️🤷♀️
Merveemervee1 ayy benim minik de çok nazlı çıkmıştı detaylı ultrasonumuzda tam olarak öğrenmiştik 20.haftamızda🐣
Merveemervee1 Benefit evet evet kız🐣 hala bile çok nazlı detaylı hariç hangi ultrasona gitsek hep popişi dönük bize😂 34 haftalık olduk hala yüzünü göremedim
Benefit Merveemervee1 bizimde yarın 35 olcak doğunca sürpriz yapsınlar bize ☺️☺️ Allah nasip kısmet ederse bizimkide erkek 😇 sağlıkla gelsinler inşallah bütün melek yavrularımız Merveemervee1