31+6 haftalıktan merhaba. Bugün kontrolüm vardı doktor kafası büyük bir kaç hafta önde dedi. Bu ne demek oluyor. Takip edeceğiz felan dedi ama ne demek olduğunu tam olarak anlamadım başına gelen veya bilgisi olan var mı? Detaylı ultrasonda herşey normaldi?