-Ozlemcelik388 2 gündür sol kasığımda aşırı ağrı vardı parol icmeme rağmen azalmadı dün ciğer geliştirici yapıldı. Bebeğim tüp Bebek. Nst sancı çıkmayıp buna rağmen erken doğum yapan oldumu acaba? Daha önce erken doğum var ama haftası küçüktü 24 saat yaşadı.
Zhdmrt Merhaba benim kiizmda tüp bebekti ciğer geliştirici iğne oldum iki gün sonra sezaryen ile doğdu 37 haftakikti