Kamer0 ben kimyasal gebeliği ilk kez duydum zaten ilk gebeliğim ama dedğim gibi cuma 61 pazartesi 96 perşembe akşam 111 cuma öğlen 199 pazartesi 567 ilk öyle oldu ama sonradan normale bindi değerlerim öyle olunca kimyasal dedi banada ama başka bi doktorda tutunmya çalştğını elinden geldiğince onu tutundrmaya çalışacağını elinden geleni yapacağını söyledi ALLAH ın izniyle olduda o yüzden umudunu yitirme bende düşük yapıyorum diye zırıl zırıl ağladm gitti bebeğim diye ama bak tutundu inşAllah annesine 😍