200720112021 ben forum yaşamı düşünüyorum normali 2000 sezaryeni 2500 müş fazla gelmedi bana doktorum orda olduğu için bir de yenidoğan yoğun bakımı olduğu için orayı tercih edicem medicalparkta da var yenidoğan yoğun bakım ama kendi doktorum orda değil ve pahalı yani hani gereksiz geliyor aynı şey orda da olduğu için 😊