Kader112 cnm birinci doğumumu orda yaptı. Hüseyin pehlivandı doktorum aşırı memnun kaldım ebesi de eli çok iyiydi rahat bi adam suan özel muyanehane açmış doğumları koru da yaptırıyormuş sanırım , odalarından çok memnun kalmadım açıkçası küçücük dar biyerdi ama benim için bebeğime ilk muayeneyi yapcak doktor herseyden önemliydi tek aradığım kriter buydu , Hüseyin beyde rahat bi gebelik geçirmemi sağladı saolsun, ayrıntılıya da gitmedim kendisi baktı ben bi sorun görmedim istersen gidebilirsin dedim bende gitmedim soruların varsa alabilirim . Suan ikinciye hamileyim bana uzak olduğu için Sincan tercih etmiyorum doktor arıyorum Çukurambar koruya gittim tam 40 dk randevumu bekledim Sincan da saatinde giriyorsun hiç bekletilmedim