Gamiiiii Kızlar selam bi markete gidiyorum benim bebeğim sağ tarafta . Bebeğimin olduğu kısımda ağrı oluyor. Elimde karnımı tutarak yürüyorum daha 19 haftalığım. Sizde de oluyor mu
Hulyaa12-- Gamiiiii evet bendede oluyor 20+3 deyim doktora gittiğimde bebek yan yatmış kasıklarımda daha yukarı çıkmamış dedi oyuzden olabilir bide çok yorma kendini çok dolaninca haliyle kasiklara çöküyor ve sancı yapıyor
Gigy Gamiiiii bende de oluyor oturunca hemen geçiyor ,özellikle sağ tarafımda yaşıyorum ,evde vs bir şey yok ise gidip gelirken otobüsten inince yürüdüğüm zaman oluyor
BusrAlpay_34 Gamiiiii son ayımdayım bnde yenı oldu canm çocuk aşagı indiği için artk aslında yurumek ıyı gelır sana daha küçük bebegın doktoruna sor istersen canm
Crn1996 Gamiiiii canım benimde oluyor 20haftalık olcaz ayakta durunca ağrıyor normal diye düşünüyorum ☺️
Busra0734 Ben suan 38. Haftadayım hala yaşıyorum bu sıkıntıyı yürürken egılerek yürüyorum dik durmakta zorlanıyorum sanki bıçak batıyo gbı bi agrı oluyo sağ alt tarafımda ama dınlenınce gecıyo yorulunca tekrar baslıyo
Hulyaa12-- Gamiiiii anladım cnm ya bide büyüyorlar artık kuzular hareketleri olabailir çok normal en önemli şey istirahat