Ravzamuhammed Son adet tarihme göre bu uygulamaya göre 9 haftalk gebeliğim ama doktorun söylediği 7.hafta 4 gnlk neden böyle acaba
BegumIscanTunc Ravzamuhammed geç döllenme olmuştur canım o yüzden seninki o yüzden öyledir benim ki normal adete göre 13+5 olması gerekiyor ama ultrosanda 14+2 olarak çıkıyor
Ohaezgi Ravzamuhammed benimde geriden geliyodu canım ultrasonda 1 hafta sonra tam gününü yakaladı kızım maşallah şimdi haftamızla uyumluyuz korkma hiç büyüdükçe toparlanıyolar, geç döllenmesen kaynaklı oluyo
Mom046 Ravzamuhammed Yakalayan yakalıyor benim yakalamadı şuan 39+4 olmam gerekirken 37+3. Doktor yeni tarih oluşturdu ona göre gittik.
BegumIscanTunc Ravzamuhammed gelir canım ileri zamanlarda haftasını yakalıyor evet benim onde gidiyor ama doktor hiç bir sorun yok dedi 1 hafta önde yada geride olabilir demişti bana ilk zamanlar
hhulyas Ravzamuhammed normal haftasına da gelebilir hatta ileri de geçebilir. benim de sizin gibi geriden geliyordu zaman içinde 5 gün ileriye geçti öyle de devam etti
Ravzamuhammed Benm 2.ci çocuğmda böyleydi sonra gittiğimde haftasına gelmişti folbioln etkisi varmı acaba haftasına yetişmesi için
Ravzamuhammed BegumIscanTunc yarn gidecem kntrle bakalm uygulamaya göre 9 haftalık şuan ama doktrun geçen söylediğine göre 7 hafta 3 gnlk yarn bakalm yakalamşmı yoksa doktrun söylediği haftada mı
Ravzamuhammed hhulyas inşallah düzelir ya böyle kafam karışıyor uygulamayı kullanıym ama haftamız doğru değil moralim bozuluyor
hhulyas Ravzamuhammed ben her kontrolde çıkan sonuca göre programdaki tarihi guncelliyordum sen de öyle yapabilirsin