Mom26 ya ben kesin diye söylemiyorum tabi her gebelik farklı sonuçta sizin takibinizi onlar yapıyo ama bana söylenen bunlardı birde burda çok duydum düşük tehlikesi varsa da yapmıyorlar geciktiriyolar diye o yüzden erken haftalarda yaptırmak belkide tercih edilmiyo