Kızlar ben 21 haftalık ikizlere hamileyim çok yoğun kötü kokulu ve yeşil renk akıntılarım oluyor. İlaç kullandım geçmedi. İdrar yolu enfeksiyonu da var. O yüzden de aşırı sancılanıyorum adet olacak gibi. Ne yapsam geçmiyor siz yaşadınız mı bunu nasıl geçirdiniz. Bir öneriniz var mı