Kızlar günaydın mrblar 25 haftalık hamileyim sabah çamaşırım da ki sıvı ile uyandım şöyle ki, 6 gibi filan bi ıslaklık hissettim kanama vs diye korkup tuvalete koştum gittiğimde çamaşırım da su gibi bişey vardı ne çookça fazla ne azdı yani başına gelen varmı? Bian idrarmı kaçırdım dedim ama idrar kokusu gibi değildi anlayamadım sizce?