Merhabalar ben 32 yaşındayım iki kez normal yolla gebeliğim oldu ve düşük ile sonuçlandı bebekler gelişmedi. Genetik teste kan pıhtılaşmasi çıktı. Gebelik başlangıcında iki kere kan sulandırıcı iğne kullandım. 24 haftadan sonra tek doza düştük. Şuan 100 kiloyum. Doktorum sezeryan yapmamin daha doğru olacağını söylüyor. Bu şartlarda normal doğum yapan var mı ?