Kızlar merhaba bende polikistik over var hormonlarım vs hersey suanli normale döndü tedavi ile. 2 ay klomen ve çatlatma iğnesi kullandım. 2. Ayda hamile olduğumu öğrendim şuan ne kadarlık bilmiyorum ama doktorum bu hafta perşembe gel bebeği görebiliriz dedi keseyi demek istedi sanırım. Sizce keseyi görebilirmiyiz.🙄 Bende geçen hafta kasik batlamalari akıntı oldu bide sürekli şişkinlik var bu bir kaç gündür de göğüslerim sızlıyor bunlar dışında bir belirti yok çok korkuyorum bir aksilik olucak diye 😔hersey Allahtan tabii ****