Ben 10 haftalik hamileyim bende de ayni problem var 7,8 ve 9.haftalarda çok zorlandim.
Su bile içsem mideme fazla geliyordu hazımsızlık ve gaz oluyordu.
Susuzluk ve açlık derken kabızlık da yaşadim .
Şimdi daha iyiyim ama biraz azaldi gibi.
Doctors gittim Gaviscon istedim ama 12.haftadan önce vermiyorum dedi.
Sade soda başlarda içiyordum iyi geliyordu sonra onu da içemez oldum,limonlu soda denedim bir de sakiz bir nebze rahatlatiyor.