Kevserrrr1 Üçlü Tarama için bu hafta doktoruma gitmem lazım 15 gün sonra gel demişti. Ama ben 15 gündür randevu alamıyorum. Neden böyle oluyor. Randevuya kapalıymış. Başka doktora da gitmek istemiyorum. Başına böyle birşey gelen var mı ???
Gamzeeakt Kevserrrr1 Diğer doktorlarıda iyi zaten sadece kan vericeksin sonucunuda bi sonraki zamanda gidip muayene olduğun doktoruna gösterirsin
Bsr57 Kevserrrr1 doktorun gel dediyse hangi gün hastanede olduğuna bak öyle git sabah erkenden doktorunla görüş o sana sıra vermek için yardımcı oluyor ben öyle yaptım
Kevserrrr1 Gamzeeakt nası yani üçlü tarama sadece kan verme şeklinde mi oluyor anlayamadım ? İkili taramaya girdim 2 hafta önce hem kan tahlili verdim. 15 gün sonra gel hem kan tahlilleri ne bakalım hemde üçlü tarama yapalım dedi.
Gamzeeakt Kevserrrr1 Evet yalnızca kan veriyorsunuz daha sonra o kanı hastanenin labarotuvara götürüyosnuz üçlü yaptırıcam diyorsunuz veriyorsunuz bir haftaya sonuç çıkıyor
Basak26 Kevserrrr1 bende 2 hafta önce üçlü tarama için kan testi ve idrar verdim Eskişehir şehir hastanesinde bide perinatoloji bölümünden zafer beye randevu al dedi doktorum detaylı ultrason için
esilemerveker Kevserrrr1 belli saatlerde açılıyor ama sabah 8 diye biliyorum mhrs sayfası. Geçen doktorum sabah erken de gelip muayene olabilirsin ama biraz beklersin demişti
Kevserrrr1 Gamzeeakt MHRS ile aldım az önce önümüzdeki hafta pazartesi günü beklerim 1 hafta daha artık.
Merveakbb Kevserrrr1 Kaç gundur bakiyorum randevuler kapali ariyom mhrs 16.00 sonra bakin diyolar bakiyom yine yok hangi doktora gidiyosunuz
Mom3 Ankara’da perinataloji de randevusuz muayene olabilirsiniz,normal olana geçiş yapılabiliyor mu bilmiyorum