Nefeshangul doktora gidin bence çok bekletmeden, eğer erken doğum riskiniz varsa anlaşılır ilaç verir doktorunuz progestan yani, bebek için de önlem olarak ciğer geliştirici yapar bir de magnezyumu iki katına çıkardı benimki. Bir hafta sonra gittiğimde düzelmişti, bu haftalarda oluyor sanırım ama takipte olmakta fayda var