Bende Buhara da Fatma hanıma gittim. Ama artık gitmeyi düşünmüyorum. Atatürk üniversitesinde ki doktorlar daha iyi diyorlar. Özellikle Atakan hoca ve Ömer hocanın isimlerini çok duydum. Ben hınısta görev yapıyorum her ay buharaya gidiyorum o kadar yol çekip ve üstüne bir dünya para veriyoruz ama o ilgiyi alakayı göremiyorum maalesef o yüzden bundan sonra Atatürk üniversitesine gidicem. Ayrıntılı ultrason için de ihsan doru ya gittim muayene ücreti 300 TL çok memnun kaldım tavsiye ederim.😊